Pretendentiem jāpiesakās līdz
Ogres novada pašvaldība (reģ.Nr.90000024455) izsludina konkursu uz vakanto Centrālās administrācijas Komunikācijas nodaļas sabiedrisko attiecību speciālista amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijas zinātnē, sabiedriskajās attiecībās, žurnālistikā vai citā radniecīgā jomā;
- vismaz viena gada praktiskā darba pieredze sabiedrisko attiecību vai komunikācijas jomā;
- iemaņas vizuālā satura veidošanā dažādās grafiskā dizaina programmās;
- prasme administrēt sociālo tīklu kontus un veidot īpaši pielāgotu saturu sociālo tīklu kontiem;
- izpratne par pašvaldības struktūru, mērķiem un uzdevumiem;
- prasme strādāt ar datoru un informācijas sistēmām lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word, teksta redaktors, PowerPoint, Interneta vide u.c.);
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī („C” līmeņa 2.pakāpe), vēlamas vienas Eiropas Savienības valodas zināšanas (“B” līmenis);
- labas komunikācijas prasmes, prasme veikt darbu komandā, spēja ātri reaģēt un pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, atbildības sajūta un precizitāte, vēlme mācīties un pielietot iegūtās zināšanas pašvaldības kopējā attīstībā.
Galvenie amata pienākumi:
- veidot saturu, informējot novada iedzīvotājus pašvaldības oficiālajos saziņas kanālos – rakstus par Ogres novadā nozīmīgiem tematiem, reportāžas no novada notikumu aktualitātēm, intervijas ar novada personībām un viesiem;
- nodrošināt regulāru un pilnvērtīgu Ogres novada pašvaldības tīmekļvietnes un sociālo tīklu kontu saturu ar aktuālu informāciju;
- organizēt operatīvu un pilnvērtīgu atbilžu sagatavošanu uz iedzīvotāju saņemtajiem jautājumiem Ogres novada mobilajā lietotnē un citos pašvaldības komunikācijas kanālos;
- pēc nepieciešamības sagatavot pašvaldības vizuālos informatīvos un prezentācijas materiālus;
- pēc nepieciešamības nodrošināt komiteju un domes sēžu darba kārtības, saistošo noteikumu projektu, lēmumu projektu, pieņemto lēmumu un saistošo noteikumu u.c. materiālu savlaicīgu ievietošanu pašvaldības interneta vietnē;
- nodrošināt elektronisko pakalpojumu izmantošanai nepieciešamo materiālu pieejamību mājaslapā;
- piedalīties ar novada pašvaldības darbu saistītu preses konferenču, vizīšu u. c. pasākumu organizēšanā;
- piedalīties iedzīvotāju aptauju organizēšanā, nodrošinot aptaujas materiālu pieejamību internetā;
- nodrošināt informatīvo materiālu aktualizēšanu novada pašvaldības komunikācijas kanālos;
- sadarboties ar citām Ogres novada pašvaldības iestādēm un aģentūrām.
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- dzīvesgājuma apraksts (CV);
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi „Pieteikums Komunikācijas nodaļas sabiedrisko attiecību speciālista amatam” aicinām sūtīt elektroniski (e-pasta adrese: ogredome@ogresnovads.lv) līdz 2024.gada 15.novembrim ieskaitot. Tālrunis uzziņām 65021602 (Komunikācijas nodaļa) vai 65068762 (Personālvadības nodaļa).
Amatam noteikta bruto mēnešalga no 1450 līdz 1550 EUR, kā arī nodrošinātas sociālās garantijas un citi atbalsta veidi atbilstoši pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības normatīvajam regulējumam.
Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti konkursa norises procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.