Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Klātienē Ogres klientu apkalpošanas centrā un Ogres novada valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros, iesniedzot šādus dokumentus:
• iesniegums par izziņu par deklarēto dzīvesvietu (skat. veidlapas) - jāiesniedz oriģināls;
• Latvijā derīgs personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība) - jāuzrāda oriģināls;
• pilnvarotai personai personu apliecinošs dokuments un notariāli apliecināta pilnvara;
• fiziskas personas likumiskajam pārstāvim personu apliecinošs dokuments un pārstāvību apliecinošs dokuments - jāuzrāda oriģināls;
• miršanas apliecība (ja izziņu pieprasa par mirušas personas pēdējo deklarēto dzīvesvietu) – jāuzrāda oriģināls;
• lai saņemtu valsts nodevas samaksas atvieglojumus, uzrāda attiecīgo statusu vai faktu apliecinošu dokumentu (ja šāds dokuments nav iestādes rīcībā);
• dokuments, kas apliecina valsts nodevas nomaksu.
Elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu) pakalpojumu var pieprasīt, nosūtot iesniegumu par izziņu par deklarēto dzīvesvietu uz pašvaldības e-pastu: ogredome@ogresnovads.lv vai E adresi. -
Pakalpojuma saņemšana
Valsts nodeva par deklarētās dzīvesvietas izziņas izsniegšanu saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru kabineta 06.07.2021. noteikumiem Nr.485 “Noteikumi par valsts nodevu par informācijas saņemšanu no Fizisko personu reģistra” ir 2,50 eiro. Valsts nodevu maksā pirms pakalpojuma saņemšanas.
Valsts nodevas apmaksu veic pilsētas vai pagasta pārvaldes kasē vai, maksājumu pārskaitot uz Ogres novada pašvaldības norēķinu kontu:
Saņēmēja nosaukums: Ogres novada pašvaldība
Saņēmēja reģistrācijas numurs: 90000024455
Bankas konts: LV25TREL9800890740210
Bankas nosaukums: Valsts Kase
Bankas kods: TRELLV22
Izziņa par deklarēto dzīvesvietu tiek izsniegta klātienē pēc iesniegto dokumentu pārbaudes un ziņu par personas deklarēto dzīvesvietu aktualizēšanas Fizisko personu reģistrā vai elektroniski (parakstīta ar elektronisko parakstu), nosūtot uz personas e-adresi vai e-pastu.