Uzņēmējdarbība
Swedbank informē par Ogres filiāles darba laika izmaiņām

Vienlaikus ar darba laika izmaiņām Ogres filiāle kļūs par bezskaidras naudas filiāli – arvien sarūkošā pieprasījuma dēļ šie pakalpojumi turpmāk būs pieejami atsevišķās Swedbank filiālēs (no tām tuvākās Rīgā vai Jēkabpilī). Darījumus ar skaidru naudu aizvien varēs veikt arī mūsu bankomātos.

Turpmāk klientus Swedbank filiālē gaidīsim:

  • Pirmdienās 9.00–17.00
  • Trešdienās 9.00–18.00
  • Ceturtdienās 9.00–16.00

(Pusdienu pārtraukums no 13.00–14.00)

Aicinām ņemt vērā, ka otrdienās un piektdienās filiālē klientu apkalpošana nenotiks – šajās dienās bankas speciālisti veiks citus ar klientu apkalpošanu saistītus pienākumus, kas līdz šim lielākoties tika koncentrēti Rīgā. Jūsu ērtībai atgādinām par iespēju pieteikt konsultāciju internetbankā – tas sniegs iespēju ieplānot konkrētu tikšanās laiku un arī izvairīties no gaidīšanas rindā.

Tāpat atgādinām, ka jau šobrīd visus bankas pamatpakalpojumus, ko izmantojam ikdienā – maksājumus, konta atlikuma pārskatīšanu, PIN koda maiņu, dažādus maksājumus, rēķinu apmaksu u.c. – var veikt internetbankā vai mobilajā lietotnē bez fiziskas bankas darbinieka klātbūtnes. Arī tad, ja nepieciešama jauna bankas karte, var pieteikt, lai banka to atsūta pa pastu (šāds sūtījums ir drošs, jo bankas karti var aktivizēt tikai pats kartes īpašnieks). Tāpat ar internetbankas starpniecību var nokārtot daudzus ar ilgtermiņa finansēm saistītus jautājumus – sākt veidot uzkrājumus nākotnei, pieteikties mājokļa vai auto finansējumam, pieteikties dažāda veida apdrošināšanai u.c. Ja tomēr internetbankā neizdodas atrast atbildi un vajadzīgs bankas speciālista padoms, aicinām zvanīt uz Swedbank konsultāciju centru pa tālruni 67444444, kas pieejams 24 stundas diennaktī – tā ērti sasniegsiet banku, netērējot daudz laika un iztiekot bez papildu izdevumiem transportam.

Informāciju sagatavoja Larisa Bobrova, filiāles vadītāja