Sociālā palīdzība
Sociālā dienesta darbība ārkārtējās situācijas laikā

Klienti klātienē tiks apkalpoti tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Iesniegumus materiālās palīdzības un pakalpojumu saņemšanai var iesniegt izmantojot elektronisko, telefonisko saziņu un pastkastītes, kuras novietotas Ogres novada Sociālā dienesta ēkā (Upes prospektā 16, Ogrē) pie ieejas un pagastu pārvalžu ēkās.

Iesniegumus lūgums ievietot attiecīgajā pastkastītē vai sūtīt uz ogressd@ogresnovads.lv

Iesniegumu veidlapas iespējams saņemt Ogres novada Sociālā dienesta ēkā Upes prospektā 16, Ogrē pie centrālās ieejas, pagastu pārvalžu ēkās vai elektroniski pašvaldības mājaslapā www.ogresnovads.lv

Ģimene (persona), kurai no jauna nepieciešams noteikt atbilstību trūcīgas vai maznodrošinātas ģimenes (personas) statusam vai kura nonākusi krīzes situācijā, pašvaldības sociālajā dienestā VĒRŠAS ATTĀLINĀTI (izmantojot e-pastu vai ievietojot iesniegumu tam speciāli paredzētā kastītē). Pašvaldības sociālais dienests valsts un pašvaldību informācijas sistēmās pārbauda iesniedzēja atbilstību attiecīgajam statusam, nepieprasot papildu dokumentus, un pieņem lēmumu par atbilstošā statusa noteikšanu vai par atteikumu to noteikt.

Ja vajadzīgs trūcīgas vai maznodrošinātas personas statusu noteikt pirmreizēji vai saņemt sociālos pabalstus, lūdzam iepriekš sazināties pa zemāk norādītājiem tālruņiem, lai pierakstītos uz konsultācijām:

Trūcīgas, maznodrošinātas vai par maznodrošinātu atbilstoši atbalsta saņemšanas nosacījumiem, ko noteicis Eiropas Atbalsta fonds vistrūcīgākajām personām, izziņas derīguma termiņš ir uzskatāms par pagarinātu uz ĀS laiku un vienu kalendāra mēnesi pēc ĀS beigām.

Izziņas par trūcīgas vai maznodrošinātas ģimenes (personas) statusu automātiski tiek pagarinātas uz iepriekšējā iesnieguma un dokumentu pamata. Persona ar iepriekš izsniegto izziņu var doties uz ārstniecības iestādi un citur, kur tā nepieciešama. Vienu kalendāra mēnesi pēc ĀS beigām ģimenei (personai) saglabājas visi pašvaldības un valsts piešķirtie pabalsti un atvieglojumi, uz kuriem šai ģimenei (personai) ir tiesības kā trūcīgai vai maznodrošinātai.

‼Tā kā pašreizējie ārkārtas situācijas ierobežojumi būtiski ietekmē sabiedrības psiholoģisko un emocionālo labsajūtu, Sociālā dienesta Atbalsta nodaļas ģimenēm ar bērniem (ANĢB) un sociālie darbinieki pagastos sniedz attālinātas konsultācijas vai NEPIECIEŠAMĪBAS GADĪJUMĀ konsultāciju klātienē. Lūdzam IEPRIEKŠ SAZINĀTIES pa zemāk norādītājiem tālruņiem, lai pierakstītos uz konsultācijām:

Ja iedzīvotājiem nepieciešami sociālie pakalpojumi, lūgums ar sociālajiem darbiniekiem  sazināties pa zemāk norādītajiem kontakttālruņiem, lai vienotos par konsultācijas laiku:

!! Ogres novada Sociālais dienests no 9.marta līdz 6.aprīlim aicina pieteikties uz bezmaksas attālinātu psiholoģisko konsultāciju ikvienu, kuram nepieciešams psiholoģiskais atbalsts.

Bailes, dusmas, trauksme un nomāktība ir normāla reakcija brīžos, kad esam saskārušies ar neparedzētiem notikumiem. COVID – 19 laiks un ieilgusī pandēmija ir radījusi izmaiņas mūsu ikdienā. Kādam ir izdevies pielāgoties situācijai un aprast ar apstākļiem, taču kādam COVID – 19 ir psiholoģisks pārbaudījums un izraisījis grūtības tikt galā pašreizējos apstākļos.

Lai pieteiktos konsultācijai, lūdzam zvanīt uz tālruni 28807925, otrdienās no 8:00 – 12:00. Konsultācijas tiek sniegtas latviešu un krievu valodā. Konsultācijas ilgums: 45 minūtes. Lai tiktu nodrošināta attālināta psihologa konsultācija, zvanītājam nepieciešams interneta pieslēgums.