Ziņas, jaunumi

Swedbank klienti visā Latvijā arvien vairāk dod priekšroku savu finanšu kārtošanai digitālajos kanālos jebkurā sev ērtā vietā un laikā. Lai stiprinātu gan klātbūtni reģionos, gan sniegtu atbalstu digitālo kanālu darbībai, kur jūtams arī klientu straujāks pieplūdums, tiks veidoti jauni reģionālie konsultāciju centri – 2022. gadā plānots atvērt centru Daugavpilī, pēc tam plānojot attīstīties arī Liepājā. Savukārt no nākamā gada 15. janvāra Ogres apkārtnes klientus turpmāk aicināsim apmeklēt bankas filiāli Rīgā, tirdzniecības centrā “Akropole” Maskavas ielā 257. Šāds lēmums ļaus veicināt klientu atbalstu aktīvāk izmantotajos kanālos.

Ņemot vērā digitālo kanālu būtisku nozīmi mūsdienu finanšu jautājumu risināšanā, Swedbank stiprinās konsultāciju centra un digitālo kanālu nodrošinājumu klientu turpmākai ērtībai, savukārt fiziskās apkalpošanas resursi tiks pastiprināti novirzīti uz lielākajiem finanšu centriem. Tādēļ Ogres novada un apkārtnes klientus turpmāk gaidīsim filiālē “Akropole” Rīgā, Aizkraukles filiālē vai kādā citā no 19 bankas filiālēm visā Latvijā. Aicinām klientus ņemt vērā, ka pēdējā diena, kad Ogres novada un apkārtnes iedzīvotāji tiks apkalpoti filiālē Ogrē, Brīvības ielā 11, būs 14. janvāris. Ja ir nepieciešamība pēc klātienes konsultācijas Ogrē, aicinām laikus ieplānot un pieteikt filiāles apmeklējumu, kas šobrīd pieejams tikai ar iepriekšējo pierakstu. To ātri un ērti iespējams izdarīt mobilajā lietotnē, sadaļā “Kontakti”, internetbankā vai zvanot uz tālruni 67445555.

Swedbank arī turpmāk rūpēsies par naudas izmaksu un iemaksu bankomātu pieejamību reģionos, nodrošinot plašāko bankomātu tīklu Latvijā. Atrast sev tuvāko bankomātu iespējams bankas mājaslapā.

Šobrīd visus bankas pamatpakalpojumus, ko izmantojam ikdienā – naudas pārskaitījumi, konta atlikuma pārskatīšana, dažādi maksājumi, rēķinu apmaksa u.c. –, var veikt internetbankā vai mobilajā lietotnē bez fiziskas bankas darbinieka klātbūtnes.

Ja finanšu jautājumus bankas digitālajos kanālos – internetbankā un mobilajā lietotnē – nav izdevies atrisināt vai ir nepieciešama bankas konsultanta palīdzība kādā jautājumā, aicinām klientus sazināties ar banku sev ērtā laikā un kanālā, gan zvanot uz Swedbank konsultāciju tālruni 67444444, kas pieejams 24 stundas diennaktī, gan piesakot video konsultāciju, vai sazinoties čatā.

Savukārt, lai uzlabotu finanšu prasmes saviem darbiniekiem un izrunātu jautājumus, kas rada neskaidrības finanšu jomā, Swedbank pārstāvji aicina Ogres novada un apkārtnes uzņēmējus un organizācijas pieteikties finanšu pratības semināriem. Izvēloties konkrētu tēmu un laiku, Swedbank finanšu konsultanti uzņēmuma darbiniekiem sniegs vērtīgas pamācības un padomus neskaidrajos finanšu jautājumus, konsultāciju piedāvājot gan tiešsaistē, gan klātienē (ievērojot drošas epidemioloģiskās drošības prasības).

Lai rūpētos par iedzīvotāju digitālo prasmju uzlabošanu finanšu jomā, banka sadarbībā ar Ogres novada pašvaldību organizēs informatīvo semināru par finanšu pakalpojumu jautājumiem. Aicinām pieteikties tos iedzīvotājus, kuri vēlētos uzzināt vairāk par finanšu jautājumiem digitālajā vidē un uzdot sev interesējošus jautājumus Swedbank pārstāvjiem. Lai pieteiktos, rakstiet Ogres novada pašvaldības pārstāvim Nikolajam  Sapožņikovam uz e-pastu domeinfo@ogresnovads.lv (vai nikolajs.sapoznikovs@ogresnovads.lv) vai zvaniet – tālrunis 65071164.

Ņemot vērā plašo publiski pieejamo interneta resursu izmantošanu bibliotēkās, t.sk. arī finanšu pakalpojumu saņemšanai, semināru par finanšu pakalpojumu aktuālajiem digitālajiem risinājumiem plānots organizēt arī novada bibliotekāriem. 

Informāciju sagatavoja Jānis Krops,
Swedbank Mediju attiecību vadītājs