Ogres Valsts ģimnāzijai šis gads noritējis pārmaiņu zīmē. Līdz ar jaunās ēkas celtniecību un skolas strukturālajām izmaiņām, kļūstot par vienīgo vidusskolu Ogres pilsētā, tika pieņemts lēmums arī par jaunas vizuālās identitātes izveidi.
Konkursā par logo un zīmola grāmatas izstrādi uzvarēja reklāmas aģentūra Grizzly Riga, kas savā piedāvājumā apvienoja skolas vajadzības pēc ērti lietojama un mūsdienīga logo, vienlaikus iekļaujot ideju par piederību valsts ģimnāziju saimei, uzsverot vārdu “valsts”.
“Šī gada rudenī šaurā lokā beidzot varējām atzīmēt skolas 30 gadu jubileju un noslēgt nozīmīgu posmu skolas vēsturē, kas saistās ar Ogres Valsts ģimnāzijas atrašanos šajā ēkā – Meža prospektā 14. Taču, raugoties nākotnē, redzam daudzus izaicinājumus un sabiedrības gaidas, tāpēc kopā ar skolēniem, pedagogiem un izglītības pārvaldi sadarbojamies, lai veidotu piederību skolai – izglītības satura pilnveidē, vides un identitātes veidošanā,” skaidro Ogres Valsts ģimnāzijas direktore Inna Zeņkeviča.
Ogres Valsts ģimnāzija pēdējā mēneša laikā uzsākusi pakāpenisku pāreju uz jauno zīmolu. Uzsākta mājaslapas uzlabošana, dažādu vizuālo materiālu izstrāde, piemēram, diplomu, pateicības un atzinības rakstu u.c. Arī skolēni izrādījuši interesi attīstīt skolas zīmolu, veidojot aksesuārus ar jauno simboliku.
Par skolu
Ogres Valsts ģimnāzija ir 1992. gadā dibināta mācību iestāde, kas gadu gaitā pilnveidojusies un šodien kļuvusi par vienu no spēcīgākajām skolām Ogres novadā.
Skolas vīzija: ”Ilgtspējīga izglītība, kas pedagogu, vecāku un sabiedrības mijiedarbībā veicina skolēnu individuālās intereses pētniecībā, zinātnē, radošajā darbībā un sabiedriskajās aktivitātēs, attīsta vispusīgu, emocionāli inteliģentu un karjeras izvēlē motivētu personību.”
Misija: “Ogres Valsts ģimnāzija ir novada vispārējās izglītības centrs, kurā skolēns kļūst par atbildīgu pārmaiņu virzītāju un apzinās savu lomu sabiedrības un apkārtējās vides veidošanā.”
Vērtības: (paš)iniciatīva, inteliģence un atbildība.
Ģimnāzija piedāvā izglītoties vienā no četriem novirzieniem: “Cilvēks un sabiedrība”, “Kultūra un mākslas”, “Inženierzinātnes un tehnoloģijas” un “Dabaszinātnes”.