Pašvaldība
Ogres novada pašvaldība aicina darbā juristu

Prasības pretendentiem:

  • akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs (jurista kvalifikācija);
  • vismaz divi gadi praktiskā darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs jurista amatā;
  • vēlama darba pieredze lēmumu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu, starpresoru vienošanos un citu tiesību aktu projektu izstrādāšanā;
  • prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī un informācijas sistēmām (MS Office, Excel, Word, teksta redaktors, elektroniskās tabulas, valsts datu sistēmas e-pasts un internets);
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī („C” līmeņa 2. pakāpe) un vēlamas vienas svešvalodas zināšanas („B” līmenis);
  • labas komunikācijas, plānošanas un organizēšanas spējas, vēlme mācīties un pielietot iegūtās zināšanas Ogres novada kopējā attīstībā.

Galvenie amata pienākumi:

  • sagatavot pašvaldības saistošo noteikumu un iekšējo normatīvo aktu projektus, kā arī veikt pašvaldības saistošo noteikumu, iekšējo noteikumu, nolikumu un citu normatīvo aktu tiesiskuma pirms un pēcpārbaudi;
  • sniegt juridisko atbalstu pašvaldības amatpersonām un darbiniekiem pašvaldības autonomo funkciju un brīvprātīgo iniciatīvu nodrošināšanai;
  • piedalīties ar pašvaldības domes, domes pastāvīgo komiteju lēmumiem, domes priekšsēdētāja, domes priekšsēdētāja vietnieka vai izpilddirektora rīkojumiem izveidotu komisiju un darba grupu darbībā, pārstāvot Juridisko nodaļu tās kompetences ietvaros;
  • atbilstoši Juridiskās nodaļas kompetencei sniegt viedokļus, atzinumus un sagatavot lēmumu projektus par administratīvajiem aktiem vai faktisko rīcību gadījumos, kad padotības kārtībā tiek apstrīdēti administratīvie akti vai faktiskā rīcība;
  • atbilstoši Juridiskās nodaļas kompetencei sagatavot sākotnējo administratīvo aktu projektus;
  • sagatavot skaidrojumus pašvaldības amatpersonām un darbiniekiem un trešajām personām par pašvaldības izdotajiem administratīvajiem aktiem, noslēgtajiem līgumiem un faktisko rīcību, kā arī nepieciešamības gadījumā sagatavot uzziņu projektus.

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

  • motivēta pieteikuma vēstule;
  • dzīvesgājuma apraksts (CV);
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi „Pieteikums Juridiskās nodaļas jurista amatam” aicinam sūtīt elektroniski (e-pasta adrese: ogredome@ogresnovads.lv) vai personīgi Ogres novada pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā, vai sūtot pa pastu uz adresi – Brīvības iela 33, Ogre, Ogres novads, LV-5001 līdz 2019.gada 18.jūnijam. Tālrunis uzziņām 65071166 (Personālvadības nodaļa).

Amatam noteikta: 21.amata saime,11.mēnešalgu grupa (bruto mēnešalga līdz 1382 euro).

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi.