Galvenie pienākumi:
- Lietvedības un personāla lietvedības dokumentu sagatavošana un organizēšana atbilstoši LR normatīviem aktiem.
- Arhīva uzturēšana atbilstoši LR normatīviem aktiem.
- Darbs ar informācijas datubāzēm, datorprogrammām un biroja tehniku.
Prasības:
- Vidējā vai profesionālā vidējā izglītība.
- Atbildība, iniciatīva un prasme strādāt komandā.
- Labas latviešu valodas zināšanas.
- Precizitāte, augsta atbildības sajūta, spēja organizēt darbu patstāvīgi.
- Iepriekšēja pieredze lietvedībā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Piedāvājam:
- Labus darba apstākļus, aktīvu un dinamisku darbu, kā arī iespēju iegūt jaunu pieredzi.
- Atalgojums uz pārbaudes laiku EUR 600.00 (bruto), pēc pārbaudes laika EUR 700.00 (bruto).
- Sociālās garantijas.
- Veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika).
- Pozitīvu un draudzīgu darba kolektīvu.
CV un pieteikuma vēstuli sūtīt uz e-pastu ilga.neimane@ogresnovads.lv līdz 27.05.2019.
Jautājumu gadījumā tālr.29442142.