Aktuālais par Covid - 19
No 10. jūnija pašvaldības un valsts iestādes atsāk klientu apkalpošanu klātienē

Ievērojot valstī noteiktos drošības pasākumus, no 10. jūnija apmeklētāju pieņemšanu klātienē atsāk Ogres novada pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrs Brīvības ielā 33, Ogrē.

Tiek atjaunota kases darbība Apmeklētāju pieņemšanas centrā – kase turpmāk būs atvērta otrdienās no plkst. 13.00 līdz 18.00, trešdienās un piektdienās no plkst. 9.00 līdz 12.00.

No 10. jūnija darbu klātienē, ievērojot valstī noteiktos epidemioloģiskās drošības pasākumus Covid-19 izplatības ierobežošanai, atsāk arī novada pagastu pārvaldes. (Ar apkalpošanas noteikumiem var iepazīties ŠEIT).


Ogres novada Sociālais dienests ar 10. jūniju atsāk klientu pieņemšanu Ogres, Madlienas, Taurupes sociālajos centros, sniedzot sociālo palīdzību un sociālās pakalpojumus pilnā apmērā noteiktajos klientu pieņemšanas laikos.

Sociālie darbinieki ģimenēm ar bērniem un psihologs klientus pieņems pēc iepriekšēja pieraksta.

Ģimenes atbalsta dienas centrs atsāk darbu, taču centra telpās vienlaikus drīkstēs atrastie ne vairāk kā 10 bērnu.


Arī dienas centrs “Saime” atsāk pakalpojumu nodrošināšanu ne vairāk kā 10 klientiem vienlaikus. (Ar apkalpošanas noteikumiem var iepazīties ŠEIT).


Beidzoties ārkārtējai situācijai, arī Ogres Centrālā bibliotēka (OCB) no 10. jūnija atsāk lasītāju apkalpošanu klātienē. OCB darba laiks: darba dienās no plkst. 10.00 līdz 18.00; sestdienās un svētdienās bibliotēka slēgta. (Ar apkalpošanas ierobežojumiem var iepazīties ŠEIT).



No 10. jūnija klientu pieņemšanu klātienē pēc iepriekšējā pieraksta atsāk Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) Ogres nodaļa (Brīvības ielā 33, Ogrē). Pierakstu uz konsultāciju var veikt pa tālruni 65055168 vai elektroniski: ogre@vsaa.gov.lv. Priekštelpā joprojām ir izvietota VSAA publiski pieejamā informācija, tai skaitā veidlapas u.c. dokumenti, kā arī kaste iesniegumu ievietošanai. (Ar apkalpošanas noteikumiem var iepazīties ŠEIT).


Ievērojot epidemioloģiskās drošības pasākumus, pēc iepriekšējā pieraksta klientu apkalpošanu klātienē no 10.jūnija atsāk Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA).

Klientiem, kuriem ārkārtas situācijas dēļ uz vēlāku laiku tika pārcelti klātienes NVA apmeklējumi, savā NVA filiālē jāierodas atbilstoši klātienes apmeklējumu datumu pārcelšanas grafikam, kas ir pieejams šeit. Informāciju par precīzu apmeklējuma laiku klients var arī uzzināt, autorizējoties NVA CV un vakanču portāla sadaļā “PROFILS” vai zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 80200206. (Ar apkalpošanas noteikumiem var iepazīties ŠEIT).