AS Liepājas Autobusu Parka (LAP) komandai šonedēļ izdevies būtiski uzlabot darbības rezultātus. Neizpildīto reisu skaits pēdējās dienas laikā samazināts no 51 uz 14. Šodien neizpildīto reisu skaits ir 4 % no kopējā. Uzņēmums vēlreiz atvainojas pasažieriem un turpina darbības rādītāju uzlabošanu.
LAP bija sagatavojies
Pirms pasažieru reģionālo pārvadājumu pakalpojuma pārņemšanas Ogres un Aizkraukles lotē ar 1. jūliju, LAP veica apjomīgus sagatavošanās darbus:
- autobusu flote: vairāk nekā pirms gada, 2021. gada jūnijā, LAP uzsāka jauno, lotes apkalpošanai nepieciešamo, autobusu pasūtīšanu un aprīkošanu. Vēl pirms darba uzsākšanas 1. jūlijā autobusu flote pakalpojuma nodrošināšanai bija nokomplektēta un sagatavota pilnībā.
- ieguldījums: LAP lotes apkalpošanai ir gatavojies ļoti nopietni: līguma nosacījumu izpildei un pakalpojuma sniegšanai uzņēmums veicis ieguldījumus 6,2 miljonu € apjomā.
- darbinieki: darbinieku piesaiste tika uzsākta jau 2022. gada janvārī, apzinot šoferus Ogres, Aizkraukles un Pierīgas novados.
Situācija šobrīd
Šobrīd radusies situācija, kur līdzšinējais pakalpojuma sniedzējs pietur savus šoferus, kuri tam faktiski vairs nav nepieciešami, līdz ar to veidojot šoferu iztrūkumu līdz 15. jūlijam, ko LAP pilnībā neparedzēja.
Uzņēmums arī šobrīd aicina atsaukties šoferus no Ogres, Aizkraukles novadiem, Pierīgas un citviet. LAP darba piedāvājums ietver konkurētspējīgu atalgojumu, veselības apdrošināšanu un darbu jaunā gan pasažieriem, gan šoferiem ērtā autobusā. Par darba iespējām LAP aicina interesentus sazināties ar uzņēmumu pa tālr. 29474872 un 20260583.
LAP ir palielinājis klientu zvanu centra kapacitāti, lai gadījumos, kad notiek reisa atcelšana vai aizkavēšanās, iedzīvotāji var ērti un ātri sazvanīt pārvadātāju. LAP lūdz pasažierus sekot līdzi aktuālajai informācijai mājaslapā www.lap.lv un vērsties pēc papildu informācijas LAP zvanu centrā: Ogre: 80700004, Aizkraukle: 80700006
Leonīds Krongorns, Liepājas Autobusu Parka valdes priekšsēdētājs