Ierastajā režīmā ar klientiem strādā tikai GASO Avārijas dienests (tālrunis 114).
Ņemot vērā Epidemioloģiskās drošības likuma prasības un valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, Gaso iespējas sniegt atsevišķus sadales sistēmas pakalpojumus ir ierobežotas, līdz ar to katrā situācijā klienti tiks informēti par iespējām veikt konkrētu darbu. GASO speciālisti veic pakalpojumus ar nosacījumu, ka, piesakot meistara vizīti, klients apliecina, ka pēdējo 14 dienu laikā nav bijis ārzemēs, nav slims ar Covid 19 un nav konstatējis sev slimībai atbilstošus simptomus, kā arī nav kontaktējies ar kādu Covid 19 slimnieku vai personu, kas pēdējo 14 dienu laikā ir bijusi ārzemēs vai kuram ir noteikta karantīna. Pirms darbu uzsākšanas klientiem šīs informācijas patiesums būs jāapliecina ar savu parakstu.
Sazināties ar GASO var, rakstot uz info@gaso.lv un zvanot uz 155 (maksa par zvanu ir atkarīga no klienta izvēlētā sakaru operatora) vai 67369938.
Reģionu iedzīvotāji var zvanīt pa tālruņiem:
- Bauska - 639 60 880
- Cēsis (t.sk. Valmiera, Sigulda) - 641 07 002
- Daugavpils - 654 04 010
- Jelgava (t.sk. Olaine, Dobele) - 630 22 944
- Jēkabpils (t.sk. Līvāni, Aizkraukle) - 652 37 500
- Jūrmala - 671 47 800
- Liepāja - 634 04 012
- Saldus - 638 22 067
- Ogre - 650 491 61
Detalizētu informāciju var atrast GASO mājaslapā: www.gaso.lv
- iesniegt pieteikumu tehnisko noteikumu izstrādei dabasgāzes pieslēgumam vai slodzes izmaiņām - https://pieteikums.gaso.lv/
- uzzināt par gāzapgādes iespējām - https://pieteikums.gaso.lv/
- attālināti iesniegt skaitītāja rādījumus - https://www.gaso.lv/skaititaja-radijumu-pazinosana
Informāciju sagatavoja Jana Rubinčika, A/S "Gaso" sabiedrisko attiecību speciāliste