Izglītība
Atkārtots konkurss uz Ogres novada izglītības pārvaldes vadītāja amatu

Pašvaldība aicina darbā atbildīgu, enerģisku, ar iniciatīvu un uzņēmību apveltītu cilvēku, kurš būtu gatavs atbildēt par iestādes darbības plānošanu un koordinēšanu, attīstības plānu un stratēģisko mērķu īstenošanu atbilstoši pašvaldības mērķiem, efektīvu komandas vadīšanu un motivēšanu.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība pedagoģijā vai izglītības vadībā;
  • darba pieredze izglītības vai izglītības vadības jomā vismaz trīs gadi;
  • normatīvo aktu pārzināšana un spēja izmantot ikdienas pienākumu veikšanai amatam atbilstošā jomā;
  • ļoti laba izpratne par amata pienākumu izpildi, finanšu plānošanu un pārvaldi;
  • ļoti labas saskarsmes spējas, prezentēšanas, komunikācijas un argumentācijas prasmes;
  • valsts valodas prasme augstākajā līmenī („C” līmeņa 2.pakāpe), vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas („B” līmenis);
  • prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word u.c.);
  • ļoti laba reputācija.

Galvenie amata pienākumi:

  • atbildēt par Ogres novada izglītības pārvaldes (turpmāk – pārvalde) uzdevumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi;
  • veikt pienākumu sadali starp pārvaldes darbiniekiem un dot saistošus norādījumus to kompetencē esošu uzdevumu izpildei, kontrolēt uzdoto pienākumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi;
  • veikt pārvaldes darbinieku darba izpildes novērtēšanu;
  • pārbaudīt pašvaldības izglītības iestāžu darbību, izglītības procesa norisi, dokumentāciju un pieprasīt noteiktos termiņos novērst ar izglītību vai jaunatnes politiku saistīto normatīvo aktu pārkāpumus;
  • izstrādāt un iesniegt pašvaldībā pārvaldes budžeta tāmes un kontrolēt to izpildi;
  • koordinēt un pārraudzīt pašvaldības izglītības iestāžu darbību, analizēt izglītības procesa kvalitāti un izstrādā priekšlikumus darba uzlabošanai;
  • pārvaldes nolikumā noteiktās kompetences ietvaros izdot rīkojumus, kas ir obligāti pašvaldības izglītības iestāžu vadītājiem, pedagogiem un darbiniekiem;
  • veikt citas darbības pārvaldes uzdevumu īstenošanai.

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

  • motivēta pieteikuma vēstule;
  • dzīvesgājuma apraksts (CV) Europass formātā;
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams);
  • eseja par pašvaldību īstenotajā izglītības sistēmā aktuālās problēmas un iespējamie attīstības virzieni atbilstoši Ogres novada administratīvās teritorijas specifikai un iespējām (brīvā formā līdz trīs A4 lapām).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi „PieteikumsOgres novada izglītības pārvaldes vadītāja amatam” aicinām sūtīt elektroniski (e-pasta adrese: ogredome@ogresnovads.lv) vai iesniegt personīgi Ogres novada pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā, vai sūtot pa pastu uz adresi – Brīvības iela 33, Ogre, Ogres novads, LV-5001 līdz 2020.gada 7.augustam Tālrunis uzziņām 65068762 (Personālvadības nodaļa).

Amatam noteikta: 35.amata saime,13.mēnešalgu grupa (bruto mēnešalga no 1500 līdz 1917eiro).

Konkurss tiek organizēts saskaņā ar Ogres novada pašvaldības 2020.gada 15.janvāra iekšējiem noteikumiem Nr.1/2020 “Ogres novada izglītības pārvaldes pretendentu atlases konkursa nolikums”.

Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti konkursa norises procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.