Prasības pretendentiem:
Par bāriņtiesas locekli var ievēlēt personu:
- kura ir Latvijas Republikas pilsonis vai nepilsonis;
- kura sasniegusi 30 gadu vecumu;
- kurai ir otrā līmeņa augstākā akadēmiskā izglītība pedagoģijas, psiholoģijas, medicīnas vai tiesību zinātnē vai zinātnes nozarei atbilstoša otrā līmeņa profesionālā augstākā (pedagoga, psihologa, jurista, sociālā darbinieka, ārsta) izglītība;
- kura prot valsts valodu augstākajā līmenī;
- kurai ir nevainojama reputācija;
- neattiecas Bāriņtiesu likuma 11.pantā norādītie ievēlēšanas aizliegumi.
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt palīdzību bērnam vai aizgādnībā esošai personai, kura pēc palīdzības vērsusies bāriņtiesā;
- veikt dzīves apstākļu pārbaudes un ģimeņu riska novērtējumu;
- sagatavot bāriņtiesas lietvedībā atrodošās lietas izskatīšanai bāriņtiesas sēdēs;
- sagatavot prasības pieteikumus un pieteikumus sevišķā tiesāšanās kārtībā un piedalās tiesas procesos;
- izskatīt iesniegumus un sūdzības, tajā skaitā iesniegumus un sūdzības par vecāka, aizbildņa, aizgādņa un audžuģimenes rīcību;
- nolikumā noteiktajā kārtībā vadīt bāriņtiesas sēdes;
- pārstāvēt tiesā un citās institūcijās ģimenes un bērnus bāriņtiesas kompetences jautājumos;
- nodrošināt uzraudzību par aizbildnībā, adopcijā un audzināšanas iestādēs ievietotiem bērniem;
- pieņemt lēmumu par aizgādības tiesību pārtraukšanu vecākiem, pabalstu izmaksu;
- palīdzēt mantojuma lietu kārtošanā un mantojuma apsardzībā;
- sadarboties ar citām bāriņtiesām, ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijām, veselības aprūpes un izglītības iestādēm, sociālajiem dienestiem un policijas iestādēm;
- sniegt konsultācijas fiziskām un juridiskām personām.
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- dzīvesgājuma apraksts (CV);
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz elektroniski (uz e-pasta adresi: ogredome@ogresnovads.lv), personīgi Ogres novada pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā vai sūtot pa pastu uz adresi – Brīvības iela 33, Ogre, Ogres novads, LV-5001 līdz 2020.gada 31.jūlijam, ar norādi „Pieteikums Ogres novada bāriņtiesas locekļa amatam”.
Tālrunis uzziņām 65021607 (Ogres novada bāriņtiesa).
Amatam noteikta: 45.amata saime, 9.mēnešalgu grupa (bruto mēnešalga 840 euro).
Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti konkursa norises procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.