Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā izglītība (saskaņā ar Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likuma 17.panta trešo daļu), maģistra grāds sociālā darba vai medicīnas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- vismaz trīs gadu praktiskā darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā vadošā amatā sociālā darba jomā;
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī “C” līmeņa 2.pakāpe un vēlamas vienas svešvalodas zināšanas (“B”līmenī);
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Word, Excel u.c.) un dažādām informācijas sistēmām (dokumentu pārvaldības sistēma u.c);
- zināšanas iekšējo un ārējo normatīvo aktu pielietošanā ikdienas pienākumu pildīšanā;
- pieredze iestādes stratēģijas, darba plāna un budžeta izstrādē un kontrolē;
- izpratne par pašvaldības iestāžu finansēšanas kārtību un iestādes budžetu;
- pozitīva pieredze komandas vadīšanā, darbinieku motivēšanā un attīstīšanā;
- augsta saskarsmes kultūra, organizatora un vadītāja spējas un prasme kontaktēties ar cilvēkiem;
- pieredze un prasme strādāt psiholoģiski sarežģītās situācijās un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos;
- patstāvība uzdevumu izpildē un prasme organizēt savu un padoto darbu;
- laba reputācija, atbildības sajūta un precizitāte darbā.
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt un koordinēt iestādes darbu atbilstoši iestādes mērķiem saskaņā ar iestādes nolikumu un spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;
- izstrādāt priekšlikumus par iestādes struktūru, personāla amatu sarakstu;
- slēgt darba līgumus un citus līgumus iestādes nolikumā paredzēto mērķu un uzdevumu sasniegšanai;
- nodrošināt darbinieku amata aprakstu izstrādi saskaņā ar apstiprināto darbinieku amatu sarakstu;
- nodrošināt personāla izglītošanu;
- nodrošināt darba vides drošības, veselības aizsardzības, ugunsdrošības un citu normatīvo aktu izpildi;
- nodrošināt iestādes nolikuma izstrādi un iesniegt to apstiprināšanai Ogres novada pašvaldības domē;
- nodrošināt iestādē dzīvojošiem klientiem pensijas izmaksu atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:
- dzīves un darba gaitu apraksts (Europass CV);
- motivēta pieteikuma vēstule;
- zglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas;
- datorrakstā sagatavots apraksts (vīzija) par vispārējā tipa pansionāta “Madliena” attīstības prioritārajiem virzieniem un darba kvalitātes nodrošināšanu turpmākajiem pieciem gadiem, ietverot aktuālus un skaidrus priekšlikumus (ne vairāk kā viena A4 formāta lapa);
- valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams).
Dokumentus iesniegt līdz 2019. gada 31. jūlijam:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Ogres novada pašvaldības Apmeklētāju apkalpošanas centrā Brīvības ielā 33, Ogrē, Ogres nov., LV-5001;
- nosūtot uz e-pastu ogredome@ogresnovads.lv ar norādi „Pieteikums vispārējā tipa pansionāta “Madliena” direktora amatam”.
Amatam noteikta: 1.amata saime,14.mēnešalgu grupa (bruto mēnešalga līdz 2264 euro).
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi.
Tālrunis uzziņām 65068762 (Ogres novada pašvaldības Personālvadības nodaļa), 65039185 (Ogres novada pašvaldības Madlienas pagasta pārvalde).