Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība (ekonomikā, uzņēmējdarbībā, vadībzinātnē, tiesību zinātnē);
- pieredze valsts pārvaldes iestādes vai pašvaldības uzņēmuma vadībā (vēlams ne mazāka kā 2 gadi);
- izpratne par autoceļu, transporta, izglītības, darba tiesību, nekustāmā īpašuma un kultūras jautājumiem;
- izpratne par pašvaldības darba organizāciju un finanšu plānošanu;
- amata pienākumu izpildi regulējošo normatīvo aktu pārzināšana;
- spēja patstāvīgi un efektīvi organizēt darbu, pieņemt lēmumus atbilstoši profesionālajai amata kompetencei, strādāt intensīvi;
- augsta saskarsmes kultūra, labas komunikācijas un sadarbības veidošanas prasmes;
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī;
- labas prasmes darbā ar biroja tehniku un datorprogrammām (Word, Excel, Internets);
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt pārvaldes vadību un spēja vadīt kolektīvu;
- organizēt domes lēmumu, saistošo noteikumu u.c. normatīvo aktu izpildi pārvaldes vadītāja pārziņā esošajā teritorijā;
- atbildēt par iestādes saimniecisko darbību;
- gatavot lēmumu projektus iesniegšanai domei;
- gatavot iestādes budžeta projektu un administrēt tā izpildi;
- nodrošināt iestādes darbību reglamentējošo normatīvo aktu izstrādāšanu un izpildi;
- nodrošināt pašvaldības saikni ar iedzīvotājiem, apzinot vajadzības un risinot problēmas, t.sk. izprast to cēloņus un izstrādāt priekšlikumus problēmu novēršanai;
- pašvaldības ēku, būvju, ceļu un teritoriju stāvokļa regulāra apsekošana un uzraudzīšana un darbu plānošana sadarbībā ar pašvaldības atbildīgajām struktūrvienībām;
- sadarbība ar pašvaldības policiju, nodrošinot saistošo noteikumu ievērošanu;
- sadarbībā ar pašvaldības iestādēm un struktūrvienībām piedalīties pagasta sabiedriskās dzīves organizēšanā;
- iedzīvotāju pieņemšana (konsultēšana);
- dalība dažādu pasākumu un iedzīvotāju sapulču organizēšanā.
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- dzīvesgājuma apraksts (CV) ar norādi uz atsauksmēm;
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi „Pieteikums Ogres novada pašvaldības Madlienas pagasta pārvaldes vadītāja amatam” aicinām sūtīt elektroniski (e-pasta adrese: ogredome@ogresnovads.lv) vai personīgi Ogres novada pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā, vai sūtot pa pastu uz adresi – Brīvības iela 33, Ogre, Ogres novads, LV-5001 līdz 2019.gada 2.septembrim. Tālrunis uzziņām 65071166 vai 65068762 (Ogres novada pašvaldības Personālvadības nodaļa).
Amatam noteikta: 1.amata saime,13.mēnešalgu grupa (bruto mēnešalga līdz 1917 euro).
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi.