Lai iedzīvotāji pašvaldības un valsts pakalpojumus varētu saņemt ātri un ērti, Ogres novada pašvaldības administratīvajā teritorijā ir izveidoti seši valsts un pašvaldību vienotie klientu apkalpošanas centri (VPVKAC), kuros iedzīvotājiem ir iespēja vienkopus pieteikt Ogres novada pašvaldības pakalpojumus, kā arī atsevišķus pieprasītākos valsts pakalpojumus. Ar VPVKAC darbinieka palīdzību un atbalstu iedzīvotāji var pieteikt visus valsts pārvaldes portālā https://www.latvija.lv pieejamos e-pakalpojumus, kā arī atsevišķus pakalpojumus papīra formā.
VPVKAC sniegtie pakalpojumi ir šādi:
- sadarbspējīga COVID-19 vakcinācijas, testēšanas vai pārslimošanas sertifikāta pieprasīšana klienta vārdā un izsniegšana papīra formā iedzīvotājiem, kuri nelieto internetu vai nevar pieslēgties tīmekļvietnē www.covid19sertifikats.lv;
- darba vietas nodrošināšana, kas dod iedzīvotājiem VPVKAC darba laikā brīvi un bez maksas pieejamu darba vietu, kas tehniski ir aprīkota ar datoru un interneta pieslēgumu, ir nodrošināta iespēja kopēt, drukāt un skenēt neliela apjoma dokumentāciju, kas attiecināma uz valsts pārvaldes pakalpojumiem;
- informēšana par pieprasītākajiem valsts pārvaldes iestāžu pakalpojumiem;
- palīdzība un atbalsts valsts pārvaldes pakalpojumu portālā https://www.latvija.lv pieejamo e-pakalpojumu pieteikšanā;
- atsevišķu valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšana ar VPVKAC personāla palīdzību pilnvarotā e-pakalpojuma risinājumā;
- telefonisku konsultāciju sniegšana valsts pārvaldes pakalpojumu portāla https://www.latvija.lv lietotājiem;
- atsevišķu pakalpojumu pieteikšana papīra formā;
- atbilžu sniegšana iedzīvotājiem e-pastā.