Cena
Bezmaksas
Izpildes termiņš darba dienās
30
Saņēmējs
Jebkura persona
Saņemšanas ierobežojumi
-

Saņemt pakalpojumu

Nekustamo īpašumu pārvaldes nodaļa izvērtē un uz iesniegto dokumentu pamata (iesniegums, īpašuma apliecinoši dokumenti, pilnvara – ja iesniegumu iesniedz pilnvarota persona, inventarizācija lieta - ja adresi piešķir ēkas daļai vai telpu grupai), noformē lēmumu par zemes vienības adreses noteikšanu (maiņu vai anulēšanu).
Nekustamo īpašumu pārvaldes nodaļa pieņem lēmumu piešķirt (mainīt, anulēt) adresi vai atteikt adreses noteikšanu (maiņu vai anulēšanu), ja tas ir pretrunā ar Adresācijas noteikumiem.

Procesa apraksts

  1. Pakalpojuma pieprasīšana
    - Iesniegums ar lūgumu piešķirt (mainīt, anulēt) adresi;
    - īpašuma tiesības apliecinoši dokumenti (zemesgrāmatas nostiprinājuma uzraksts, mantojuma apliecība utt.).


    Informācijai:
    Ogres novada pašvaldības Nekustamo īpašumu pārvaldes nodaļa pēc lēmuma par adreses piešķiršanu, maiņu, precizēšanu vai anulēšanu pieņemšanas piecu darbdienu laikā iesniedz informāciju Valsts zemes dienestam reģistrācijai Valsts adrešu reģistrā.
    Informāciju par to, vai adrese konkrētajam adresācijas objektam ir reģistrēta Valsts adrešu reģistrā, ir iespējams pārbaudīt publiski pieejamā mājas lapā www.kadastrs.lv.

  2. Pakalpojuma saņemšana
    Pakalpojuma saņemšana atbilstoši pieprasīšanas izvēlei.

Normatīvie akti

Saņemt pakalpojumu